1.Pentru cine?
FEMEI
BARBATI
Varsta
2.Culori preferate?
3.Stilul preferat?
4.Pentru ce ocazie?
CAUTA PRODUSE
Nu. Esti binevenit intotdeauna.Crearea unui cont sau inregistrarea este la alegerea ta, dar te incurajam sa devii membru Aroza sa afli primul cele mai bune oferte.
Ai 3 modalitati de plata. Plata se poate face atat online prin transfer/card bancar cat si la livrare catre curier.   
Livrarea se face prin Cargus - 15 lei /Fan Courier - 20 lei pentru coletele sub 2 kg.Pentru fiecare 1 kg in plus se adauga 1 leu tva inclus.Perioada estimata de livrare este 24-48 de ore.Beneficiezi de transport gratuti la comenzile peste 200 lei.Coletele ale caror destinatii depasesc 10 km suplimentari  fata de cel mai apropiat sediu Cargus/Fan Courier vor fi livrate prin Posta Romana.
Pretul produselor comandate (afisat la fiecare produs), la care se adauga pretul transportului ( daca nu ai trecut limita de trasnsport gratuit ) si de la caz la caz, o taxa pentru coletele voluminoase.Pana la 2 kg nu se percepe taxa suplimentara.Daca produsele comandate de tine au depasit 2 kg, pt fiecare kg in plus se percepe o taxa de 1 leu TVA inclus.
Te rugam sa accesezi adresa www.aroza.ro/parolauitata si introdu adresa de mail cu care te-ai inregistrat.Va fi generata o noua parola de sistem pe adresa de mail specificata.
Pentru a renunta la o comanda te rugam sa ne scrii pe adresa comenzi@aroza.ro
Comenzile pot fi returnate in cel mult 30 zile de la primirea lor. Pentru a returna un produs, mai multe sau o intreaga comanda, te rugam sa ne scrii pe adresa comenzi@aroza.ro.
Contravaloarea produselor selectate pentru retur vor fi virati intr-un cont bancar  care va fi specificata pe parcurs. Viramentul banilor se va efectua dupa ce Aroza  va receptiona bunurile returnate.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceasi stare in care au fost trimise.
Pentru orice nelamurire te rugam sa ne contactezi pe contact@aroza.ro  sau la numarul de telefon 0774 696 696.
Online cumperi rapid si in siguranta. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi cativa pasi simpli. 

Cauta produsul dorit 
Poti cauta un produs direct in campul special de cautare, sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in partea de sus a site-ului. 
Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos / Cos.” 
Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite. 

Verifica-ti comanda 
Dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi, unde poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate. 

Detalii de facturare 
Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, modalitatile de plata (Ramburs, Card Online, Transfer Bancar). 
Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile Aroza.ro” inainte de a trimite comanda. 
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii. 

Modalitate de plata 
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). 
Daca ai ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau in pagina securizata a procesatorului de plati. 
 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 
 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard 
  
Salvarea datelor 
Dupa fiecare comanda plasata, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior. 
In josul siteului nostru vei gasi butonul Istoric comenzi, unde apar toate informatiile necesare de care ai nevoie legat de comenzile tale.
La Aroza.ro  -daca doresti-  platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul Deschiderea coletului la livrare acopera toate produsele livrate de Aroza.ro si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice care au achizitionat produse de pe www.aroza.ro 
  
Cum functioneaza serviciul? 
  
In momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor. 
  
Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul. 
  
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului. 
In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului. 
  
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp. 
  
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate. 
  
Cine achita transportul? 
  
In cazul returului prin intermediul serviciului Deschiderea coletului la livrare taxele de transport sunt acoperite de catre vanzator. 
Comenzile inregistrate de luni pana vineri, pana la ora 15:00, se pot ridica de la Str.Subpadure nr 10.
Comenzile preluate vineri dupa ora 15:00, vor fi ridicate Luni.
In functie de modalitatea de plata alesa (transfer bancar, card bancar), termenul de ridicare se poate modifica. 
Comenzile se accepta doar online, la sediu se va intampla doar ridicarea si achitarea coletului.
Daca esti din Tg.Mures si optezi pentru ridicarea coletului la sediul nostru, nu platesti transport, doar produsele comandate.
Programul nostru de fidelitate este modul in care iti multumim ca esti clientul nostru si dorim sa te rasplatim cu mici atentii. 

In magazinul nostru fiecare produs valoreaza un punct anume. La comanda ta, in functie de produsele cumparate, ai posibilitatea sa acumulezi puncte - care se vor transforma in lei. 

ex. 1 produs - 3 puncte + 1 produs - 6 puncte = 9 puncte = 9 lei 

Punctele acumulate pot fi folosite atat partial cat si in intregime. 

Pentru a beneficia de programul de fidelitate este esential sa te inregistezi.Punctele tale sunt in contul tau.

Cum procedez? 

Navighezi pe site, alegi produsele care iti plac si le adaugi in cos.  
Consideri ca ti-ai terminat cumparaturile? Verifica-ti cosul, unde iti vei gasi punctele de fidelitate. 

Cum transform punctele in "bani"? 

La comanda urmatoare la pagina cos iti apare cate puncte ai acumulat.La "Foloseste acum" ai posibilitatea sa scazi din ele, asadar: daca ai 50 de puncte - 50 lei si doresti sa folosesti doar 25 de puncte - 25 lei - sa iti ramana si la o comanda viitoare, cu butonul - scazi din ele cat doresti. Sau, le folosesti de toate punctele tale si daca ai 50 de puncte - vei avea 50 de lei reducere la comanda ta. 
In cazul in care nu finalizezi comanda si parasesti site-ul punctele deja transformate in bani vor fi pierdute. 

Important: In cazul returului (nu schimbare de produse) punctele tale vor fi anulate pentru comanda respectiva. 
Punctele nu pot fi transmisibile. 
Deschide Chat
1
Close chat
Salut! Îți mulțumim pentru vizită. Click pe butonul Start pentru a discuta cu noi.

Start